"komentator" G u svakoj vesti nađe povod za svađu i etiketiranje i još si daje za pravo da nekome drži časove srpskog jezika - on koji redovno pravi jezičke greške i identične greške ponavlja, čime pokazuje nedostatak obrazovanja i znanja srpskog jezika.
"Bicikli" je u lokalnom govoru jednina. Smetaju vam samo vojvođanske specifičnosti.
Neću da se za džabe vozim, treba da se plati karta, ali srazmerno koliko se i voziš. Bilo bi lepo da uvedu sistem kao što su neke kolege komentatori objasnili da postoji u Bratislavi i Zagrebu. Nije realno da ja platim 4 stanice isto kao da se vozim od prve do zadnje stanice... U ostalom, u Bg-u platiš 90 dinara i voziš se sat i po, ali nemaš opciju da biraš manje od toga.
E ovako da vam pojasnim,od pre dve godine odlucio sam se da odem i radim u inostranstvo,konkretno u bratislavu.Prvo sto me je iznenadio je gradski prevoz,bolje organizovaniji ne moze biti.Novi uredjeniji autobusi,gde se naziv svake stanice zvucno obavestava i putem monitora.Na svakom autobuskom stajalistu autobus mora stati,bez obzira da li ima na njoj putnika ili ne.Sto se tice satnice,ako je po redu voznje primer 19:38h,autobus je tu,posle toga dobija zvucni signal da moze da krene.Cena karte je: 15 minuta voznje 35 centi=41 dinar, 30 minuta voznje 70 centi=82 dinara,a 1h voznje je 1,20€=141 dinar. Cena markice za prevoz za mesec dana je 26€,bilo da se vozio 1 kilometar ili 30 kilometara,obzirom da je bratislava veca od novog sada.Kada uporedim standard tamo i u novom sadu,ispada da je tamo prevoz dzabe,a u mom novom sadu,i dalje deru i deru moje sugradjane.VELIKI POZDRAV ZA MOJE NOVOSADJANE!!!
A cena naftnih derivata jeftinija 15% nego kada su formirali prethodnu cenu za koju su tvrdili da je profitabilna i plus kurs je stabilan. Kurs 07.08.2012 je bio 119.07 a danas je 119.66 RSD.
I pride drzava je povecala drakonski akcize na gorivo inace bi cena bila 40% jeftinija goriva
Nisu samo deca- deca iz porodica sa troje dece!
Ima dece koja su jedinci ili ih ima dvoje u porodici.
Zašto se svoj našoj deci ne omogući kupovina godišnje karte po ceni po kojoj je kupuju deca iz porodica sa troje dece i SVI PENZIONERI?.
Niti su samo deca iz porodica koje imaju troje dece socijalni slučajevi, niti su SVI PENZIONERI socijalni slučajevi.
Ako SVI PENZIONERI imaju tu beneficiju ,zašto tu beneficiju nemaju SVA DECA,nego samo ona iz porodica sa troje dece?
Alo, gradjani Novosadski, naša deca MORAJU da idu u školu SVAKOG RADNOG DANA, penzioneri NE MORAJU da se vozikaju busom SVAKOG RADNOG DANA.
Mesečne pokazne markice za gradsku i prigradsku vožnju koju plaćaju NAŠA DECA su bezobrazno skupe!
Pomozimo našoj deci ona su naša budućnost.
odavno smo grad sa najvecim komunalijama, dazbinama i nametima u drzavi. infrastruktura u sve gorem stanju, broj stanovnika raste munjevito, a zaposlenost se ne menja. industrijski mrtav grad bez realnog sektora, samo usluge, it i javni sektor, ni blizu dovoljno za pola miliona ljudi. dupla administracija, nema se vise od koga uzeti tako da ce racuni biti sve veci. politicari misle da mogu da imitiraju beograd, ali za to nema sanse, tamo se vrti ozblijna lova,ovde ne. tako da je jedino sto ostaje da uzimaju od gradjana. ostali smo zaglavljeni izmedju varosi koja je nekada bila i metropole koja nikad necemo postati.
@trivia, cini mi se da su Novosadani izmislili Srbski jezik.
Sto se tice poskupljenja bus karti, to ce za gradski taxi,nkaka je nasa uloga, biti vise posla. I sada sa nama mnogi idu na posao, fakultet, skola, vrtic...... Sada ce i prosjacima biti dostupan Gradski taxi, a Grandic, Petrovic, Jahura, Laki, Miroslav sbe bogatiji. Moci ce svaki nedeljno da ubacuje po jedan-dva-tri.... auta u svoje firme.
Ooo evo otvorise se dveri F odeljenja. Izmigoljise se frustrirani, borci za jezik, losi precani i opskurni likovi koji poducavaju o stilskim figurama, ni sami ne znaju da sastave recenicu a ovamo se busaju u prsa “beckovicevska“. Eee zemljo Indijo!
Čekaj... da li je za ovo narod glasao.... da je svakog dana, u svakom pogledu, na svim mestima i oblastima života - samo gore i gore?
Ma ne pitam vas političare i partijske direktore, već narod!
pošto se naš red vožnje (prigradski) 30 god.!!! nije menjao, možemo li mi videti kolika je cena goriva 30 god. unazad -prema GSP. mesećno, nedeljno,dnevno.. i koliko grad tu dotira, i za patike, trenerice za radničke sportske igre npr,u grčku za neke ko veze sa sportom nema, itd. da ne dižem pritisak sebi i ostalima... a busevi leti greju, zimi hlade, a polovina vozača preko 70,god.
Samo me zanima, dokle će "terati" one krntije što lupaju i 'landaraju'. A, kad stanu i krenu to je tak'a neizvesnost, BUM - TRAS!- imaš utisak da će se raspasti.
Isto ovako će sve ostalo poskupeti, pa će nam posle dati neku mizeriju kao povećanje, što plata to i penzija, ali ćemo u krajnjem ishodu biti još siromašniji.
Nikada ova država neće shvatiti da ako nečemu smanjiš cenu, to će SVI plaćati i biće više prihoda.
Ali ne, daj SVE odmah a ne malo po malo.
Realno, da je u zoni 1 karta recimo 30din, pa svi bi je plaćali i GSP bi bio u plusu garant u odnosu na sad.
A sa ovim pokupljenjem će samo otići u minus.
Kaligula 08.09.2017 • 16:44
@trt
Bicikli je novosadska reč za dvotočkaša, koji kao pogon koristi noge. U krajevima odakle si ti (BiH-RS-CRO) se za ovo prevozno sredstvo koroste nepravilni izrazi bicikla i biciklo.
Zapravo je i bicikli nepravilan izraz, mada se odomacio. Ispravno se kaze bicikl, bez "i" na kraju. Kao u ostalom i na engleskom Bicycle (bajsikl).
Hahahahaha ne znam samo ko ce vam se voziti onom sprdacinom od prevoza... Vecina krntija se cuje ko tenk, samo sto ne ekspolodiraju, a vi dizete cene... Hahahahahaha
@Kaligula - "bicikli" je množina reči "bicikl" i ovde predstavlja jezički nepravilnu upotrebu u jednini imenice u množini, koju je upotrebilo i lice potpisano sa "Nindza Kornjacleone". Ni u jednom kraju takva upotreba nije pravilna pa ni u Novom Sadu. Interesuje me međutim kako ste vi to kao "stručnjak" za srpski jezik odredili iz kog je to kraja lice potpisano sa "Trt", odnosno zainteresovan sam za vašu metodologiju utvrđivanja nečijeg porekla bez ikakvih podataka? Ako ste samo jedan od često prisutne grupice novosadskih fašista i šovinista skloni etiketiranju građana na osnovu porekla a o kojima u stvari ni ne znaju ni poreklo niti nešto drugo, ne morate da dajete odgovor na to pitanje.
postoji karta od 4,5kn sto ispada oko 70 dinara....i to sat vremena...pa ti udji..presedaj....i vozi se sa kraja na kraj...a ne od z.stanice do futoske pijace 65 dinara...ko je ovde lud.
U zagrebu niskopodni MAN autobusi...cisti,novi...sa displejem i glasovnim obavestenjem sledece stanice.klima uredjajem..a tramvaji ko svemirski brodovi..pa ti biraj tramvaj..bus..pa opet tramvaj sat vremena za 70 dinara
ovo je sramota
Bicikli je novosadska reč za dvotočkaša, koji kao pogon koristi noge. U krajevima odakle si ti (BiH-RS-CRO) se za ovo prevozno sredstvo koroste nepravilni izrazi bicikla i biciklo.
E sad' cu izbegavati autobus, i ovako je bio skup. Mozda, da je 65 dinara kad ides 15 stanica, pa da razumem, ali zamisli da ides cetiri stanice...dakle, rezime: cetiri stanice autobusom=vekna vrhunskog hleba, pa ti vidi.
Posto je Vucin najavio povecanje plata, brze bolje moraju da smisle nacin na koji ce taj isti novac ponovo prisvojiti...Krenuli su od karata za bus, pa sledi povecanje struje....a tek jesen pocinje....
Ne bih imao nista protiv da je red voznje makar na nivou pre nekoliko godina. Ovo nigde nema, Novi Sad raste, svi dolaze ovde da zive i rade, a na ulicama manje autobusa nego pre 5 godina.
Preduzece je u rasulu. Gradonacelnik da je pravi Novosadjanin bi morao da se pozabavi tom temom.
Pa dobro to je i bilo za ocekivati. 55 din je 45 evro centi, obzirom da kod nas ne siklja nafta na sve strane onda je potpuno svejedno oce li se to placati kroz budzet ili kroz naplatu karata. E sad, drugo je ako ima tehnoloskog viska pa se kupuje socijalni mir.
Nisam nikad bio korisnik usluga gsp-a ali apsolutno podrzavam poskupljenje. Dramatican rast prihoda (plata, penzija) opravdava ovakvu meru, u potpunosti podrzavam gradonacelnika. Za godinu i po do (najkasnije) dve kad je planiran porast prosecne plate na 1.200 eura cenim da ce i karta biti 150 dinara. Jios jednom, apsolutna podrska Vladi, gradonacelniku i predsedniku. Balkanski ekonomski tigar zvani Srbija se probudio, sad se samo zagreva za trk.
"To treba da stvori uslove da GSP može da ulaže i obnavlja vozni park, da imamo bezbedan i pouzdan prevoz - naveo je gradonačelnik."
A da li je nekom palo na pamet da otpusti višak kvazizaposlenih?
prosečna plata - cca 600 €
broj parazita - cca 300
broj meseci - 12
600x300x12=2.160.000 €
Znate li koliko autobusa se može kupiti za ovaj novac? (za samo jednu godinu)
Poskupljenje je sigurna vest. Povećanje minimalne cene rada, povećanja plata provetarima, lekarima... vraćanje penzija, veće povećanje penzija ... povećanje plata.... e TO nije sigurno.
Nigde na svetu cene karata u javnom prevozu nisu ekonomske i grad subvencionišr prevoznike jer se teži da što veći broj građana koristi javni prevoz, a ne automobile. Tako se smanjuju gužve saobraćaju, zagađenje i prostor potreban za saobraćajne površine (automobil u proseku zahteva 15 puta veću površine po putniku u odnosu na autobus, za tramvaje je ova razlika još veća).
Pošto će cene mesečnih karata ostati iste (za radničke i građanske ne piše ništa), smanjiće se broj građana koji kupuju pojedinačne karte tako da ovo poskupljenje neće doneti neke značajne prihode JGSP-u, a gradu će doneti samo veći saobraćajni haos. Cenim da će broj švercera porasti, a pošto je broj polazaka smanjen u odnosu na prethodne godine, gužve su veće, što je raj za švercere jer kontrola ne ulazi u gužvu.
A gradonačelnika i gradsko veće baš briga. On gradski prevoz ni ne koriste pa im je lako da dižu cene karata.
Što se tiče poređenja, jedino pravo poređenje je Novi Sad - Niš jer je Beograd mnogo veći, ima vremenske karte i četiri različite vrste prevoza (tramvaj, trolejbus, autobus i gradsku železnici). U Nišu karta košta 60 din. u prvoj zoni, 80 u drugoj, 90 u trećoj i 100 din. u četvrtoj. A koliko beše karta u novosadskoj drugoj zoni? 110 dinara, za ostale zone bolje ni da ne pišem.
treba da bude 100 din a penzionerima , učenicima, studentima, socijalno ugroženima treba da bude 50 maximalno. A treba vratiti tramvaj u Novi Sad pa makar koštao i 150 miliona €. Tada bi se broj autobuskih linija umnogome smanjio a građanima Novog Sada bi se vratilo ljudsko dostojanstvo. Nismo zaslužili propale smrdljive i prljave autobuse. Ajde Miloše možeš ti da izguraš te tramvaje, za par godina da sve bude gotovo.
Nema vas puno, al ste g.... Preneku godinu u Brazili, Riu su izbili neredi sve sa tabanjem sa policijom i barikadama. Razlog je bi povecanje cene prevoza. PatriJoti uzivajte, GRAS je vasa firma. I to tipicna.
Nadam se da će sada moći češće da operu autobuse i kupe vozačima sredstva za održavanje vozačevog mesta.
Mogli bi i da zakrpe onih par jako trulih buseva, naročito onu 7cu što se čuje kao trombon dok ide :-)
A što meni neko ne poveća platu za 18 %? Bahate se i rade šta i kako hoće. Mene neće ovo pogoditi, jer ne koristim gradski prevoz u NS, s obzirom da je grozno organizovan i nefunkcionalan. Vozim se biciklom, kolima i taksijem. Ali će pogoditi ono mnoštvo ljudi koji koriste takav nefunkcionalan prevoz,
PREVARANTI NAJGORE VRSTE! Gorivo nikad jeftinije a vi poskupljujete karte pod izgovorom da nije menjana godinama. Sljam najobicniji! Nikad vise u vase autobuse, idem peske i biciklom!
jedino da se krene u masovni bojkot sto je vise moguce,nek prevoze babe i dede sto su glasali za vucica i zemare iz futoga i vjeternika bokteje*o dragi i nedjelja sveta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Potvrđeno: Autobuska karta poskupljuje na 65 dinara
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.09.2017.
•13:41 > 14:07
Komentari 62
V
"Bicikli" je u lokalnom govoru jednina. Smetaju vam samo vojvođanske specifičnosti.
joca
ns
Ništa bez cipela
Master
PERICA
A,mi Doniramo,Kupujemo Autobuse i Plaćamo Karte!
grad bratislava
Nebojša
I pride drzava je povecala drakonski akcize na gorivo inace bi cena bila 40% jeftinija goriva
Deca Novosadska
Ima dece koja su jedinci ili ih ima dvoje u porodici.
Zašto se svoj našoj deci ne omogući kupovina godišnje karte po ceni po kojoj je kupuju deca iz porodica sa troje dece i SVI PENZIONERI?.
Niti su samo deca iz porodica koje imaju troje dece socijalni slučajevi, niti su SVI PENZIONERI socijalni slučajevi.
Ako SVI PENZIONERI imaju tu beneficiju ,zašto tu beneficiju nemaju SVA DECA,nego samo ona iz porodica sa troje dece?
Alo, gradjani Novosadski, naša deca MORAJU da idu u školu SVAKOG RADNOG DANA, penzioneri NE MORAJU da se vozikaju busom SVAKOG RADNOG DANA.
Mesečne pokazne markice za gradsku i prigradsku vožnju koju plaćaju NAŠA DECA su bezobrazno skupe!
Pomozimo našoj deci ona su naša budućnost.
milanm
100%Taksista
Sto se tice poskupljenja bus karti, to ce za gradski taxi,nkaka je nasa uloga, biti vise posla. I sada sa nama mnogi idu na posao, fakultet, skola, vrtic...... Sada ce i prosjacima biti dostupan Gradski taxi, a Grandic, Petrovic, Jahura, Laki, Miroslav sbe bogatiji. Moci ce svaki nedeljno da ubacuje po jedan-dva-tri.... auta u svoje firme.
Vojvosadjan
6-ti oktobar 2017
Ma ne pitam vas političare i partijske direktore, već narod!
Nindža Kornjačleone
zoka
variola
Rape
Jezičke nedoumice
Vas Gazda Srbijanac
cure
BANE
Ali ne, daj SVE odmah a ne malo po malo.
Realno, da je u zoni 1 karta recimo 30din, pa svi bi je plaćali i GSP bi bio u plusu garant u odnosu na sad.
A sa ovim pokupljenjem će samo otići u minus.
trivia
@trt
Bicikli je novosadska reč za dvotočkaša, koji kao pogon koristi noge. U krajevima odakle si ti (BiH-RS-CRO) se za ovo prevozno sredstvo koroste nepravilni izrazi bicikla i biciklo.
Zapravo je i bicikli nepravilan izraz, mada se odomacio. Ispravno se kaze bicikl, bez "i" na kraju. Kao u ostalom i na engleskom Bicycle (bajsikl).
DonJuan
Vojvosadjan
G
Bojan
purgerNS
U zagrebu niskopodni MAN autobusi...cisti,novi...sa displejem i glasovnim obavestenjem sledece stanice.klima uredjajem..a tramvaji ko svemirski brodovi..pa ti biraj tramvaj..bus..pa opet tramvaj sat vremena za 70 dinara
ovo je sramota
Gospođinci
White Power
AleVa
Shvatite da vam "borba" ili kritika ili dezurno pljuvanje nece pomoci.
Kaligula
biciklista
potvrđeno
Gradjanin novosadski
plidnem
Grdzanin
Slobodan
Trt
A šta je to 'bicikli'?
Novosadjanka
Putnik
Darko
Preduzece je u rasulu. Gradonacelnik da je pravi Novosadjanin bi morao da se pozabavi tom temom.
gile sampion
ravno do dna
Vojvosadjan
RIZBO
dete
Fakulteti nece da nam daju potvrde do oktobra pa mesec dana nemamo kartu.
samo gledam
A da li je nekom palo na pamet da otpusti višak kvazizaposlenih?
prosečna plata - cca 600 €
broj parazita - cca 300
broj meseci - 12
600x300x12=2.160.000 €
Znate li koliko autobusa se može kupiti za ovaj novac? (za samo jednu godinu)
Dimitrije
Nindza Kornjacleone
Nikola
Pošto će cene mesečnih karata ostati iste (za radničke i građanske ne piše ništa), smanjiće se broj građana koji kupuju pojedinačne karte tako da ovo poskupljenje neće doneti neke značajne prihode JGSP-u, a gradu će doneti samo veći saobraćajni haos. Cenim da će broj švercera porasti, a pošto je broj polazaka smanjen u odnosu na prethodne godine, gužve su veće, što je raj za švercere jer kontrola ne ulazi u gužvu.
A gradonačelnika i gradsko veće baš briga. On gradski prevoz ni ne koriste pa im je lako da dižu cene karata.
Što se tiče poređenja, jedino pravo poređenje je Novi Sad - Niš jer je Beograd mnogo veći, ima vremenske karte i četiri različite vrste prevoza (tramvaj, trolejbus, autobus i gradsku železnici). U Nišu karta košta 60 din. u prvoj zoni, 80 u drugoj, 90 u trećoj i 100 din. u četvrtoj. A koliko beše karta u novosadskoj drugoj zoni? 110 dinara, za ostale zone bolje ni da ne pišem.
Zivan
lIman
vrana vrani oci
Student
мики
Nervirach
B54
Bravo, Vučiću !!!
Carls Tejlor
Vozim se autobusom
Mogli bi i da zakrpe onih par jako trulih buseva, naročito onu 7cu što se čuje kao trombon dok ide :-)
bns
zoran
Cica
bojkot
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H